Snart så..

åker vi, men som vanligt så får man vänta på karln!! Har nu packat och packat och packat, det verkar vara ALLT som ska med, det är ingen bra årstid att resa bort i, man måste ju ha med sig så mycket extra av allt, stövlar, vinterskor, galonisar, täckbyxor, overall, mössor, vantar och fan vet allt! Bilen lär väl bli nedlastad.

Jag har iallafall hunnit vara duktig på morgonen, vaknade 8.30, kl 9.00, ca stod jag på crossen, körde mina 45 min och gjorde mina 120 situps. Det känns lite ångestladdat att lämna crossen hemma, nu när det går så bra, jag vet ju hur lat och "hungrig- sugen" man blir hos mamma och pappa. Har packat ner mina gåstavar så jag får hoppas att jag är duktig med dom istället.

M (coahen): Lova att du håller koll på  mig nu när jag är borta, behöver det jättemycket nu!! Jag lovar att rapportera till dig.

Nu ska jag gå en runda och kolla att jag fått med mig allt som måste med, ha det så bra nu och sköt om er!

image364

Kommentarer
Postat av: M

Japp - det gör jag! Det kommer att gå alldeles lysande :)

2008-03-21 @ 15:42:33
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Vad roligt att du fortsätter med crossen och dina 120 situps.

Ha det bra/Ann-Carin

2008-03-23 @ 12:53:43
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: uLLis

Vad duktig du är med träningen! Borde verkligen följa ditt exempel så att man slipper alla krämpor :-) Hoppas att påsken i Vlm varit riktigt bra! Kram från kusin Vitaminh

2008-03-29 @ 10:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0