Sista veckan

att jobba för mig, sen är jag ledig i 2 veckor, det ska bli så skönt. Fast än är jag inte där, måste först ta mig igenom den här veckan, nåja, måndan är i allafall avklarad, det har gått jättebra, hade både bra inlogg och bra medd%, siktar på minst ½ dag ledigt så jag hoppas fortsättningen av den här veckan går lika bra. Imorron ska jag ha elev så då får jag sitta och ta det lugnt för hon skulle visst kunna både svara och skriva själv, behöver mest sitta med som stöd och kolla att allt blir rätt. Det kan vara skönt ibland med såna dagar, fast jag brukar känna suget att få svara själv när man haft elev länge.

Idag i min mail hade jag fått meddelande om en undersökning jag kunde vara med i om jag ville, nyfiken som jag är så klickade jag vidare på länken, först var det några frågor om min ålder och sånt dravel :), sen kom jag till en fråga som lät så här:
Vilket bilmärke kör du i huvudsak.
Och nu kommer det roliga:
Under huvudbilen förstår vi bilen som du el din familj kör oftast.
Fattar ni nåt? Jag fattar ingenting, men jag klickade för att jag kör VW i allafall, sen kom frågan vilken modell och då klickade jag i golf och då var det slut, tydligen gillade dom inte mig för att jag kör golf, det är ju så man får en gråtattack, golf som är en så bra och fin bil, snyft, snyft. Fast då slapp jag ju sitta en kvart med en massa knäppa frågor, alltid nåt.

Alldeles strax ska jag skjutsa äldste sonen på klarinettspelning, funderar på om jag skulle äntra crossen sen, vad tror du M, är det en bra idé? Fast det är klart, jag känner ju av huvudet lite, tänk om det blir värre om jag kör crossen? Känner mig lite trött också. JÄVLAR, NU KOM LATMAJA IN HÄR, SKA FÖRSÖKA MOTA BORT HENNE!

Ha en bra kväll (med eller utan cross)

image333


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lat-majja är nog mitt andra namn har ej hunnit ta en endaste promenad i helgen har haft en massa fina bortförklaringar allt får för trött för kallt eller för snöigt.

2008-03-10 @ 17:50:52
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: M

JAAAA - ta crossen! Garanterat kommer ontet att försvinna. Prova så får du se :) Varför ska du vara ledig så länge....?? Och just då?? Lite tidigt för påsklov...

2008-03-10 @ 19:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0