Så var det gjort!

Japp, just det, jag har crossat, var jätteduktig igårkväll, jag lyckades mota bort latmaja och körde cross i 20 min, men det var tack vare VÄRLDENS BÄSTA COACH som jag lyckades, det var nära att Latmaja vunnit ska jag säga, det var ooootroligt nära men så fick jag några jättebra och hurtiga SMS från nämnda ovan person och vips så flög latmaja sin kos, JAG KAN INTE NOG TACKA DIG! Snacka om att du behövs.

Redan på jobbet idag bestämde jag att jag skulle crossa när jag kom hem så jag hann inte mer än hem så bytte jag om och körde, efter 10 min vilade jag och sen körde jag 10 till, har också gjort situps, vilka var ooootroligt jobbiga :) Jag ska verkligen ha som ambition att köra varje dag efter jobbet, slutar tidigt hela veckan så det ska inte vara några problem alls, sen nästa vecka är jag ju ledig så då har jag ingenting att skylla på, det är bara att köra.

Annars så är vädret helt upp och ner, världens snömodd efter vägen, fick ta sats för att alls komma mig upp på gården, dessutom hade det rasat snö från taket så jag fick parkera långt ner.

Så här fint är det:

         
Vägen ser ut så här     Rasat från taket            Man ser knappt fönstret

Nu är det dags för en välbehövlig dusch och sen blir det matlagning, idag blir det köttfärssås och spaghetti.

Tjingtjong!
image337

Kommentarer
Postat av: M

YES - Tänk att du gjorde det och vann över "Maja"!! Bort med henne :)

2008-03-11 @ 17:44:05
Postat av: Ulrika

Ja du är duktig som kör med crossen. En annan är innen i en formsvacka just nu.

2008-03-11 @ 21:32:47
Postat av: Jessica

Ja jag säger att mota latmaja är inte lätt så grattis ;-)
Kör hårt m crossen du så ska jag köra hårt med den lille hästen i helgen.
Kram!

2008-03-11 @ 22:00:55
URL: http://www.jezze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0