Min söta lilla vän M

är så jädrans duktig!! JAG VILL OCKSÅ VARA LIKA DUKTIG SOM DU!! Själv har jag drabbats av latmasken när det gäller crossen, hittar bara på en massa ursäkter (som inte håller alls).

Vad har hänt här idag då? Jo, jag har faktiskt gjort ett och annat nyttigt. Har dammsugit hela huset, t o m under soffan i mellansonens rum, det rasslade härligt i slangen, har även bytt sängkläder, haft ut på vädring, mmm skönt att gå och lägga sig ikväll, dammtorkade och bytte gardiner i vårt sovrum, det var en hel del damm, fast inte lika som på tv-programmet Rent Hus på 4:an, där ligger man i lä :)
Har också varit och handlat och stekt kotletter som ska vara till middan ikväll, det blir middag vid 18-tiden för då kommer lillgossen och gubben hem från Luleå, de är och flyger sina modellflygplan. Tvättat och torkat har jag också gjort, ja eller det har jag ju inte gjort själv, tvättmaskinen och torktumlaren har då minsann fått slita hårt.
Nu har jag en liten lucka som jag kan göra vad jag vill av och då hamnade jag här. Dansar lite lätt också, har Mats Bergmans i öronen, jag gillar verkligen dom, det svänger rejält, har snurrat några varv här på golvet också medans jag bäddat sängar och stekt kotletter, det går så himla bra att arbeta när man får lyssna på nåt som man gillar.

Ikväll då??  Ja, naturligtvis blir det Melodifestivalen, det ska bli spännande att se hur det går, mest spännande är det ju faktiskt om Carola och Andreas lyckas gå vidare mot Nordman, jag tror det, även om jag hellre ser Nordman vinna så tror jag att Androla vinner.

Nu ska jag snurra några varv och sen fortsätta med matlagningen, ha det så gott alla därute i cyberrymden!!

image320

Kommentarer
Postat av: Maria

Städning är också motion!!

2008-03-08 @ 17:15:31
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Hejja
Nordman!!

2008-03-08 @ 21:54:43
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej!jag hoppas du inte blev ledsen för mitt tidigare inlägg,ingen kritik riktad till dig.
Tycker bara så synd om Andreas.
Nordman gick vidare som jag faktiskt trodde,men jag hade endå hoppats på Carola och Andreas.
Ha det bra //Anna-Carin

2008-03-08 @ 22:09:53
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0