måndag

Läste nyss detta på Tjuvlyssnat.se, den var riktigt gullig:

Klädaffär, Helsingborg

Ett äldre par står och kollar på kalsonger till gubben.
Tanten: Nej, dom är ju alldeles för stora...
Gubben mumlar något ohörbart.
Tanten: Hängslen? På kalsonger? Fattar du nu varför du inte får gå och handla själv?!


Hörde en historia i bilen på väg hem idag som jag tyckte var skitkul, jag skrattade som en tok, nu är jag superdålig på att berätta historier men jag gör ett försök för den var så kul (med min humor i allafall):

Det var en kvinna som var och handlade, hon la upp 1 liter mjölk, 1 liter fil, 1 limpa och en korv på bandet. Bakom henne i kön stod en man som tillhörde a-laget, han tittade länge och väl på hennes grejor och sedan säger han
- Du är singel eller hur?
- Kvinnan tittar på sina grejor och tänker, hur i all fridens dar kan han veta det bara av att se på vad jag handlat men blir nyfiken och säger
-Jaa, hur kan du veta det?
- Du är så jävla ful.

Ha ha ha ha, jag tyckte att den var skitkul.

Jag hade tänkt köra lite cross idag men det blir inte, min mage är upp och ner, så jag vill inte orsaka mer spring på hemlighuset än vad jag gjort hittills. Tar nya tag i morron istället.

M: Du slipper komma in och jobba på torsdag!! :) Jag fick bortbytt mitt pass, jobbar till 15 istället vilket passar mig mycket bättre.

Hejsvejs

image317


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad har du nu ätit????

2008-03-03 @ 18:53:35
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Jessica

Kan komma förbi och hjälpa dig någon gång.... gillar sånt ju :D

2008-03-03 @ 18:56:29
URL: http://jezze.blogg.se
Postat av: M

Den var kuuuul!!! Å vilken tur att jag slapp :)

2008-03-03 @ 20:49:37
Postat av: Dikesgrisen

Jag älskar den historian!
Har berättat den för massor med folk och alla bara skrattar järnet!

2008-03-09 @ 21:59:56
URL: http://dikesgrisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0