Ledig måndag

Tjoho, jag har semester! Ifall ni har missat det, bäst jag säger det igen: Jag har semester, är leeedig!!
Klev ändå upp tidigt, kl 6.30 var det uppstigning för att väcka minstingen som skulle på skolan, hjälpa honom litegrann och sen när alla hade åkt iväg då ställde jag mig på crossen, idag blev det rekord! Jag körde 30 min i sträck, gjorde sedan 120 situps och sedan körde jag 15 min till på crossen, svettigt men jävligt skönt när det var över!

E har nyss varit här och hämtat sina drömmar och drömtårta som jag bakade igår. Tror att jag och lillgossen ska åka på Granngården när jag hämtat honom för att se på stövlar och galonbyxor, såg i annons idag att de hade extrapris på just det så då är det väl bäst att passa på :)

Jag har nyss sett färdigt en film som jag spelade in i lördags, jag orkade nämligen inte vara uppe och se färdigt då, det var så skönt att bara slappa och dessutom kunna spola bort reklamen.

Har även frostat av frysskåpet i köket, herregud så välbehövligt det var, det blev mycket vatten kan jag säga, nu är den så fin igen, får väl se för hur länge...

Nu ska jag gå och äta nåt innan det är dags att hämta gossen på 6-års.

Ses!

image356

Kommentarer
Postat av: M

Heja!! Va duktig du har varit idag! Kämpa på :)

2008-03-17 @ 16:29:18
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Låter som du har haft en händelserik dag.
Ha det bra/Anna-Carin

2008-03-17 @ 20:14:40
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Jessica

Du är duktig du! Kämpa på glada du!
// J

2008-03-17 @ 21:03:44
URL: http://jezze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0