Ledig lördag

Idag startade vi dagen med att åka iväg på stan, då var klockan bara 10.00 ungefär, gud så skönt det var, knappt några ute, vi började på Coop, var så lugnt och skönt att gå där och strosa, handlade mat, idag blir det kalops som mormor gör, alltid trevligt när nån annan lagar mat.
Vi fortsatte sen till Gallerian där jag gjorde ett riktigt klipp, hittade ett par jättefina skor som jag provade och kunde ha, liten klack men jag klarade av att gå i dom, 70% rea så dom kostade endast 180 kr, så här snygga är dom:
  

Sen fortsatte vi till Systemet, mor köpte sig lite vin, vilket jag själv inte tycker om. Efter det blev det en tur på Kids &Teen, mor skulle inhandla lite mascara, vi fortsatte därifrån till Mitt Ljuva Hem där jag fyndade lite till, en ljusbricka och 2 ljus, köpte även 2 flytljus och en behållare som ska flyta på vattnet i en ljuslykta, såhär ser brickan med ljusen ut:


Till sist blev det en tur på Repa, där inhandlades faktiskt inte så mycket, jag köpte lite grönsaker och dessutom (jag vet fy på mig,):


Nu håller min mor på med kalopsen, hon har även skalat morötter och potatis, själv har jag bara "lallat" runt, har läst tidningen och fotat lite och nu sitter jag här.

Ska gå och vara trevlig en stund nu, tjing på er!

image315

Kommentarer
Postat av: Maria

De sista bilderna har jag då inte sett....jag blundade sen jag kollade på dina snygga skor... Hälsningar fr oss som har hamnat i Skellefteå ;)

2008-03-01 @ 18:07:47
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0