Lat söndag

Idag har det varit lite av en lat söndag här, vid 10.30 åkte mor och far hem, ja, hem och hem, de skulle förbi Luleå först, fadern skulle på Biltema bl a, mor ringde vid 15-tiden och sa att de kommit hem.
Själv har jag varit lite lat idag, jag har visserligen dammsugat och torkat lite på dassen men det tog inte så lång tid, sen har jag sett på Vasaloppet, vi har en släkting som åkt, men jag tyckte de visade alldeles för mycket av elitskiddåkarna, de vet man ju att de kan åka, det är ju mycket roligare att se på det "vanliga" folket, ifall man får se nån man känner, tyvärr fick jag inte se släktingen, satt och vrålstirrade in i dataskärmen för att kolla målgången som svt visade men missade honom trots att han hade röd luva på sig, fast jag har beställt mms som kommer så småningom så man får se när han kommer i mål.

Sitter just nu och kollar samtidigt på målgången av Vasaloppet, de allra sista åkarna som kommer, det är ju mycket mer feststämning nu än vad det var idag när de flesta kom i mål, de sa nyss att mest troligt kommer sista åkaren i mål ca kl 19.40.

Nu ska jag fortsätta kolla lite på målgången, men ha en fortsatt skön söndag.

image316

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej på dig du!
Kikar in lite hastigt, hemma med vab idag så jag har hunnit fippla med den där jäkla bloggen igen.
Nu ny design, välkommen in och kika!

KRam

2008-03-03 @ 11:43:00
URL: http://jezze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0