Japp

jag orkade 30  min även idag, herregud så duktig jag är! Jag bara måste få skryta över mig själv, för jag tycker att jag varit jätteduktig hela veckan.

Har inte hunnit så mycket mer sen jag kom hem mer än crossat och nyss ätit och diskat bort, det blev kyckling idag, gott! Nu sitter jag här en stund, ska sen bara slappa, känner att jag har rätt att göra det.

På jobbet går det också bra, har varit superduktig hela veckan, tänkte ju som sagts tidigare försöka få mig en ledig dag, har nu bara morgondagen och sen 31:a kvar att kämpa för det, som det ser ut nu så ligger jag jäkligt bra till för den där lediga dagen.

Och imorron ska vi ha fest med jobbet, det ska bli himla kul, både för festen och för att se hur K har det i sin stuga, har ju hört så mycket om den att man är nyfiken. Ska om en stund gå och se vilka kläder jag kommer i, får hoppas att inte alla har krympt där i garderoben :)

Ha en skön torsdagkväll!

image339


Kommentarer
Postat av: M

Jag är på ren svenska j****t imponerad! Superbra jobbat!! Kan träningen och det goda humöret höra ihop måntro? Fundera på det. Ett tips tills i morrn...kolla först, ta sen av det godaste :)

2008-03-13 @ 19:02:02
Postat av: Eija

Hej och hå....vad duktig du är!!

2008-03-14 @ 13:20:29
Postat av: Ulrika

Hur känns det i kroppen och knoppen idag????

2008-03-15 @ 08:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0