Ja jädrans!

Det blev fredag även den här veckan, det är ju inte klokt!! Men oj så härligt! Jag gillar definitivt fredagar, hela helgen ligger orörd framför mig, bäst är ju när man stänger ner datorn på jobbet och är på väg hem, den känslan är sååå himla skön.
Jag slutade 14.15 idag, for och hämtade lillgrabben och sen for vi iväg på Repa för att köpa lite helggodis, det blev ett kinderägg, pringles chips och en påse lösgodis, mamma kommer absolut INTE att smaka på det. hrm hrm hrm....

Just nu sitter jag här och tar det lugnt, behöver inte börja med maten ännu, det blir pankisar idag och mellangrabben har inte kommit hem från skolan ännu, han slutar om 7 min och sen tar det ju ett tag innan han är hemma, känns skönt. Nähä, där for min planering, nu stiger han in genom dörren, har haft prov så dom fick sluta när dom var klara, då är det väl bäst att gå och börja med maten då så man får ledigt sen.

Känner mig lite trött men det går säkert över till dess att det blir Lets Dance, ni glömmer väl inte det?? Undrar vem som åker ut ikväll, har absolut inte nån aning alls, annars brukar jag ha liite på känn men inte idag.
Och imorgon är det Andra Chansen i Melodifestivalen, det vill jag inte missa, tänker ju rösta på Nordman som en galning, vill inte att Carola ska vinna, gillar henne inte.

Nå, nu dags att gå och fixa lite pankisar, kanske kikar in senare.

Tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Nordan är bra. Såg du bilden i tidningen på knasbollen i lappmössa. Den tycker jag att hon kan ha under uppträdandet. jag har också varit på Repa och jag skall nog som du host host äte lite godis i helgen.

2008-03-07 @ 16:05:27
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Jessica

Toddiloooooo
Kom hem till ett helgstädat "villavillekulla". Bastun påslagen och nu en öl i frysen så den blir riktigt riktigt kall hehe...
Ja nog ska vi rösta i morgon på Nordman ;)!
Trevlig helg på dig pinglan!

2008-03-07 @ 18:31:41
URL: http://jezze.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag kommer abslolut att hoppas på Carola och Andreas,hon sjunger ju inte ensam.
Om alla tänker som du gör är det elakt mot Andreas,tycker jag.
Tjing tjong

2008-03-08 @ 12:36:20
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0