Hej

Idag har jag crossat i 45 min och gjort 120 situps, precis som igår, det känns jävligt skönt!
Har också sett en film, men den slutade lite konstigt. Kommer inte ens ihåg vad den hette.
Var och handlade vid 10-tiden, det var jag och en massa pensionärer :)
Det blir palt till middag idag, potatisarna är redan skalade och maskinen riggad.

Har nyss sett Doktorn kan komma - snacka om nostalgi! Det var riktigt kul att se det, får nog försöka se det imorron också.

Nä, sen har jag inte gjort mer idag, har man semester så har man!! :)
Men imorgon blir det mer - hade tänkt städa här, det behövs verkligen, det är både dammigt och skräpigt - överallt utom i vardagsrummet! Toaletterna ser ofräscha ut också så det går dagen i morgon åt till. Sen på torsdag är mellansonen ledig och yngste sonen slutar kl12, äldste sonen skulle ha friluftsdag så jag tippar att han också är hemma nån gång vid lunchtid. Sen på fredag bär det iväg till Vuollerim - blir där en vecka.

Nä, nu ska jag gå och kolla i min nya Allas, ha det bra!

image357

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Flitiga Lisa måste var ditt andranamn.

2008-03-18 @ 16:39:04
Postat av: Eija

Ha en trevlig påsk

2008-03-18 @ 20:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0