Här igen!

Mig blir ni inte av med så lätt :) Men jag bara måste få visa hur fin månen lyste ikväll, vet inte om det syns sådär jättebra men ändå:

image362


Godis har jag ätit ikväll också så nu behöver jag inte mer på hela påsken, jag hoppas jag känner samma imorgon och alla de andra dagarna också, påminn mig gärna om hur äckligt godis är!

Har nyss försökt packa ner lite ytterkläder som är bra att ha med sig ifall det blir nån tur på isen för lite pimpling, tänkte isåfall vinna tävlingen om största fisken!!  Jag lovar att jag ska ta bildbevis. Oj, oj oj var jag för kaxig nu???

Inte en endaste påskkärring (förutom mig själv då) har jag sett idag, ingen har varit och plingat på dörren heller, har ni sett någon el har alla redan åkt iväg till Blåkulla???? Och imorron är det ingen idé att de kommer, godisarna är ju slut och jag är inte hemma då.... Kanske de finns i Vuollerim?! Jag ska hålla koll, lovar att ta bild ifall jag ser någon.

Ha en fortsatt trevlig skärtorsdag!

Tjohoooo  image363 Nu åker vi....

Kommentarer
Postat av: Maria

Glad Påsk!! Har också ätit några godisar igår! 5 st salta och sen var jag liksom nöjd... inte för att jag är nån godisråtta annan tid heller. Här har det varit fyra påskkärringar. Hur mycket fisk får jag beställa??

2008-03-21 @ 07:47:50
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Glad Påsk och "flyg" försiktigt mot "blåkulla" (Vollerim). Vi vill ha bildbevis på firren efter påsk.

2008-03-21 @ 08:48:07
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0