God Förmiddag

Har precis ätit min frukost, branflakes och havremjölk, har nyss crossat i 45 min och gjort 120 situps. Har även hunnit städa, började med toaletterna och sen fortsatte jag med dammsugning, det får räcka, har även kört tvättmaskinen, 2 st blev det, just nu är sista maskinen i torktumlaren, det är handdukar.

Ska strax gå och borsta mina tänder och sen tänkte jag baka drömmar till min mor, var bara tvungen att få landa här en stund, känner mig lite trött i benen :) Men skönt!

Solen skiner därute, är jättevackert! 6-åringarna är idag i slalombacken, de skulle åka pulka så dom fick ju jättebra väder, snacka om tur. Hoppas äldste sonen får lika bra väder i morron då de skulle ha skoterutflykt med klassen.

Nä, mina vänner, nu är det dags att göra lite nytta igen, sköt om er!

Se, lyssna och njut!


Kommentarer
Postat av: Ulrika Nordling

Det till att var duktig. En annan jobbar till kl 15.00 i dag.

2008-03-19 @ 14:26:16
Postat av: Maria

Heja!!

2008-03-19 @ 21:01:20
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0