Fröken Glad

Tjolahopp, här är fröken Glad på ingång! Har idag tagit ledigt från crossen, har ju festen att tänka på, det gäller att börja i tid om man vacker ska bli...  ha ha ha

Fick höra av en kollega idag att hon tyckte att jag såg mycket smalare ut, snacka om att man sträcker på sig när man får höra sånt, kanske det märks att jag crossat i veckan??? Vad vet jag, det är ju roligt om det syns i allafall och jag tror ju hon var ärlig när hon sa det också! Glad blev jag, tack!

Har för en stund sedan kommit hem från jobbet och nu är jag LEDIG i 14 dagar!! Det känns väldigt skönt kan jag säga. Tvätten är på tork i tumlaren och här sitter jag och bloggar, det är så härligt när man inte behöver stressa, ska om ungefär en halvtimme steka hamburgare till barnen, själv äter jag ju sen ikväll och efter det ska jag hoppa in i duschen och prova ut kläder, jag har tagit fram en lång jeanskjol och tunika, får väl se om det blir det el om jag hoppar i jeansen istället, jag känner mig ju mer hemma med dom, men men jag får väl se vad det blir, jag lovar, rapport kommer!

Nu ska jag spana in andra bloggar en stund, bye bye

image340

Kommentarer
Postat av: Marit

Alltid nice o få höa att man ser smalare ut...

2008-03-14 @ 16:11:22
URL: http://tiraM.blogg.se
Postat av: Maria

Ha så kuuuul!

2008-03-14 @ 17:01:02
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Syns snart!!!

2008-03-14 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0