Fest igår

Som sagt vi hade fest med jobbet igår, vi hade jättetrevligt och  maten var helt suverän!! Mm så in i bomben gott, det fanns t o m röror till oss som är laktosintoleranta!! supergott! Jag åt så jag var mätt hela kvällen, orkade nästan ingen efterrätt fast det var glass och frukt/bär som också är gott men jag bara orkade inte, åt pyttelite, senare på natten blev det snacks och det orkade jag inte heller men det var nog bra det, ska ju inte äta sånt, dricka då? Jodå det blev lite cider men inte så att jag var full, (hoppas jag iallafall!!:)) Jag kommer då ihåg precis allt och jag vet att jag hade trevligt.
Har nyss hållit på att lägga in bilderna och kollat hur roligt vi hade det!! :)

Hade tänkt ta bilder på maten innan vi åt men jag missade det, men lite snacks och ciderbilder blev det :)

    

Eftersom jag inte frågat de andra som var med om jag får lägga in bilder på bloggen så gör jag inte det, men så här såg jag ut i allafall:

  Det blev den långa jeanskjolen och tunika, först provade jag en annan tunika men den här svarta passade bäst.

Har idag varit duktig med crossen också, har kört 30 min när jag såg inspelningen av Lets Dance, det gick som en dans ha ha ha, nä, skämt åsido, det gick väldigt lätt idag tycker jag, de första 15 minutrarna bara flög iväg, sen vilade jag en pyttestund och så körde jag 15 till, sen blev det 100 situps på det så jag känner mig väldigt nöjd.

På en stund ska jag iväg och handla, fast jag hade hellre sluppit för det är så himla trååååkigt att handla mat, blä.

Tjing!

image344


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Har just varit och handlat mat nu skall jag och Adam gå ut en liten stund i solen. Det var ju jätte trevlig igår och vilken stuga den var kanon fin.

2008-03-15 @ 14:11:40
Postat av: M

Tack..! Hoppas att det var riktigt kul :) Kämpa på!

2008-03-15 @ 17:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0