Fan vad jag är bra

Jag bara måste få berömma mig själv, världens lataste person när det gäller träning har crossat idag, 3:e dagen i rad, det börjar fanimej luta åt rekord :)
Idag blev det 30 min allt som allt, körde först 15 min, vilade (och torkade svett) i 2 min ungefär och sen upp och körde 15 min till, sen blev det 100 situps allt som allt, attans så det känns bra just nu, har precis kommit ur duschen också, magen kurrar som bara den, men det är väl bra! Nu har den ju förtjänat lite mat.

Annars är det inget nytt att förtälja, det är fortfarande plusgrader ute, jag tror to m att det regnar just nu, blä, inte alls nåt roligt väder det här inte. Började idag längta tills jag får ta fram cykeln, så underbart det ska bli att få cykla till och från jobbet, då får man ju träning utan att det känns som träning, har ju ca 5 km enkel väg så lite träning blir det allt.

På fredag ska vi ha lite fest med jobbet, vi ska samlas hos K i hennes stuga, vi ska äta och dricka förhoppningsvis nåt gott, sen blir det garanterat en massa skratt också om jag känner oss rätt :)

Nu är det dags för att gå och fixa lite mat, jag tror att barnen också är hungriga, det blir enkel mat idag, hittade rester i frysen - kasslergratäng, det får duga.

Tjing

image338

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Gud vad jag får dåligt samvete när jag ser hur duktig du är på träning.

2008-03-12 @ 17:52:05
Postat av: M

TOPPEN - Så himla bra!! Fick slut på ström så jag kunde inte svara på sms:et... Detta är ju personligt rekord, eller hur?!? Keep on going :)

2008-03-12 @ 17:52:52
Postat av: Eija

Vad duktig du är...Snart kommer du med mig på Nova och kör crossen en halvtimma:-)

2008-03-13 @ 15:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0