dunk dunk

Så låter mitt huvud just nu, jäklars sån huvudvärk jag har, vaknade 4.45 imorse, var upp och tog tablett och la mig en timme till, blev en aning bättre, kändes nästan bra en stund på jobbet, men strax innan jag skulle gå hem så satte det igång på allvar, har tagit tablett när jag kom hem, vilade en stund på soffan men det känns inte bättre, fan vad det är jobbigt när huvudet värker så här, det känns inte kul alls.

Har jobbat på som attan idag, när jag gick hem hade jag 87% i inlogg, alltid nåt att glädjas åt, hoppas bara att det fortsätter lika bra så att man kanske får sig en ledig dag.

Idag fick jag inte höra nån historia när jag körde hem, det var ju lite synd, men jag skrattar fortfarande lika mycket när jag tänker på historien från igår, den var så jäkla bra.

Nä, mina vänner nu ska jag gå och vila huvudet en stund, ska sen börja med maten, det blir chili con carne idag.

Hejsvejs!

Sånt här hade varit gott idag, tur att man inget har hemma!
image218

Kommentarer
Postat av: Ulrika Nordling

Godis är gott!! Godis är gott!!!

2008-03-05 @ 14:04:38
Postat av: Jessica

Krya på dig!

2008-03-05 @ 15:40:12
URL: http://jezze.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Jag hoppas din huvudvärk har släppt taget om ditt huvud.
Kraaaaaaam Anna-Carin

2008-03-05 @ 15:51:47
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0