Bakning

blev det i eftermiddag, gjorde både drömmarna och drömtårtan.

Här är jag på G att börja bakandet:     
Här har drömmarna kommit ut ur ugnen: 

Drömtårtebotten på svalning:  
Och här har den fått smörkräm och blivit ihoprullad:   
Tyvärr så blir det ju en hel del disk när man håller på:  
Det här är en bok som används flitigt i det här huset:  (en av de bättre bakböckerna jag har)

Har ätit våfflor till middag, tyvärr så kom de ut lika fort, har nyss haft toarace, inte kul alls kan jag lova!
Pust och stånk.

Nu ska jag surfa vidare en stund, förhoppningsvis är racet slut nu så jag kan ta det lite lugnt innan lillgossen ska duschas och nattas.

Tjing!

image355

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är gullig som bakar åt mig....Jag längtar tills vi får börja ta av gofikat...

2008-03-16 @ 21:15:01
Postat av: Ulrika Nordling

Mums vad gott. Jag och Boel kommer efter jobbet vi är ju så smala så vi kan ju magra bort HAHAHAHA. Skämt och sido det såg gott ut!!

2008-03-17 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0