VILL HA

Maxi 4 Ett sånt här vill jag ha, det är ett Euro-Serre Maxi 4 från Willab Garden, ooh, det är sååå fint, jag blir alldeles knäsvag! De har kampanj just nu och fram till 2:a juli, oh, om man ändå kunde.... Men kanske, snart så har jag ett sånt, man vet aldrig!

Jag har beställt lite perennaväxter, hittade på Odla.nu en hel massa som jag köpte, det blev 350 kr, fast jag fick många för det priset, sammanlagt blev det 24 växter, ska ha några i blomrabatten, behöver fylla på lite, sen ska jag ha några i ett hörn vid mina pallkragar, de blommor jag har där verkar inte ha klarat sig så värst bra så jag hoppas på att dessa blir fina och klarar sig istället.

Jag har haft ett kanonpass idag, har jobbat 7.45-14.15, jätteskönt att komma iväg på morgonen och få komma hem tidigt på eftermiddan, imorron däremot har jag ett skitpass, 12-18.30 känns inte fullt lika kul men det går säkert det också.

Håller just nu på med maten också, man är ju kvinna, kan göra flera saker samtidigt , idag blir det köttbullar som just nu görs klara i ugnen, till det serveras potatismos och kokta morötter.

Kallt har det varit även idag, fast ännu kallare än igår, det var bara 6 grader imorse, nu är det 11, brr, man kan inte tro att det är sommar! Fast i och för sig kanske det är bra att det är kallt, för då kanske vi får varm och skön semester istället, det är ju det man vill! På fredag slutar barnen skolan, hoppas vädret är bättre då, och på torsdagkväll då det är dags för balen, jag håller tummarna för alla balstudenter.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Maria

Den ligger i stan i Piteå! Bara över vägen så är man på stan.

2008-06-09 @ 16:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0