Tisdagen klar

Ja, så har man jobbat bort tisdagen också, tiden går verkligen fort, vill att den ska gå fort, men ändå inte. Jag vill få semester men samtidigt vill man hinna njuta av sommaren så länge som möjligt.
Idag har jag jobbat ill 16.30, har precis ätit klart, har inte diskat ännu, tyvärr lär den väl inte försvinna medans jag sitter här, ska alldeles strax gå och se om den är tjoff, borta!!

Det går fortfarande bra med att skriva in i checklistan, har gjort om lite i pointsen, tänker ha 23 points/dag, det tycker jag verkar lagom, annars känns det som att jag inte får äta nåt, blir så när jag inte kan äta alla lättprodukter som t ex lättfil, lättmjölk mm jag måste ju använda mig av laktosfritt och det finns inte mycket lätt att välja då. Men som sagt det har gått bra, igår blev det visserligen 24 points men så tränade jag ju och cyklade till och från jobbet så det gick ju bra, har inte hunnit räkna ut dagens ännu, men det ser fint ut än så länge, har ätit kyckling till middag och det "kostar" ju inte så mycket i points.

Nä, mina vänner nu är det dags att titta till disken, men jag återkommer! (men kanske inte idag....)

Kommentarer
Postat av: M

Hur gick det idag?

2008-06-04 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0