Sen dag idag

Idag börjar jag inte jobba förrän kl 12.00, därför sitter jag här, måste ju passa på att kolla runt lite i internetrymden!
Känner mig jättetrött idag, kan inte riktigt förstå varför, men det kanske beror på att solen lyser med sin frånvaro, fast kl 7.00 i morse var det soligt och fint men kallt, endast 11 grader. Såg i tidningen att det snöat i Gällivare, kan inte vara så kul att vakna på  morgonen och titta ut genom fönstret och se en massa snö, jag hoppas att vi slipper den synen här, jag har ju för sjutton redan planterat ut mina blommor!

Idag ska gubben ringa till Piteå för att kolla husvagnsplats på campingen där till midsommar, Tack Maria för tipset! Jag håller tummarna för att det finns plats kvar åt oss.
 
Till hösten ska äldste sonen iväg till Kina med sina klasskamrater och några lärare, hujja, hur ska mamma klara sig?! De kommer att vara borta i 12 hela dagar!!!! Jag vet inte om han riktigt vet vad han ger sig in i, fast det lär han väl märka, hoppas jag. De kommer att bo både på vandrarhem och i kinesiska familjer, de ska vara både på landet och i stan, de ska t o m få lära sig lite kinesiska, ha ha, det blir nog inte så lätt det, men säkert kul.

Nu  längtar jag efter:

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det kommer visst lite värme till helgen. Hoppas bara att det är lite varmare på fredag när det är skolavslutning.

2008-06-10 @ 20:25:51
Postat av: Maria

Kina..så häftigt! Skicka med sonen en kamera.

2008-06-10 @ 21:28:27
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Sorry att jag inte besökt dig på länge,jag bloggar så lite nu för tiden.

Att åka till kina blir en upplevelse.

så typiskt att få snö, här regnar det hellre regn än snö.

Ha det bra/Anna-Carin

2008-06-11 @ 08:41:07
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0