Regn

det bara regnar och regnar, är bara 13 grader varmt, hutter, hutter, det är inte kul alls, även om man jobbar vill man ju att solen ska skina, jag tycker synd om alla ni som har semester.

Idag har jag städat toaletterna och dammsugit när jag kom hem, hade egentligen tänkt baka men jag ändrade mig, tog städning istället så kan jag njuta sen istället. På lördag är det Kalixdagen, om det inte regnar blir det nog att jag tar mig dit en sväng för att kolla läget lite, kanske B har lust att följa med?! Jag ska ringa och kolla med henne.

Ikväll ska gubben iväg med husvagnen till Luleå, imorron börjar ju modellflygveckan så då vill han ha husvagnen på plats, det hade visst redan kommit några sörlänningar och norrmän. Han sover nog över där inatt och kommer hem och jobbar imorron och efter jobbet tar han med sig yngste sonen och åker iväg, fast dom kommer hem redan på måndag en sväng, el kanske redan på söndagkväll, gubben ska göra körkortsprov- teori på måndag, jodå han har körkort, han kör inte utan!! Men han ska skaffa så han får köra med tyngre släp.

Nu ska jag gå och göra ingenting, eventuellt blir det klippning av yngste odågan, får väl se vilket humör han är på!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till på måndag, Gubben! Hoppas det blir väder på lördag - sol och varmt. I Gbg har det regnat på förmiddagen men i eftermiddags och i kväll har det varit sol och hyfsat varmt. Men bara hyfsat. Bättre än regn, typ.

2008-06-26 @ 21:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0