Nu är det klippt!

Jajamen, jag har varit och klippt mig! Igårkväll tog jag med mig bilden på Agneta Sjödin i sin fina friysyr, så den har jag fast med lite mer lockar :),  ganska kort alltså, har nog klippt bort nästan 30 cm. Det känns väldigt skönt, jag var lite less på att jämt ha håret i svans, jag gillar inte när det hänger i ögonen el i ansiktet så därför drog jag alltid bak håret i svans när jag var hemma, nu slipper jag det.

Idag har det regnat hela dagen fast just nu så skiner solen, hoppas det förblir på detta vis, tycker synd om alla er som börjat semestern men bara fått skitväder.

Slut för idag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det blir spännande att se din nya frilla! vilken skillnad det måste vara. Men var det inte vemodigt du som sparat ditt hår så länge och jag som varit så avundsjuk för att du har så fint hår. Men du är säkert jätte fin nu med!!!

2008-06-24 @ 20:57:04
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Du är säkert snygg! Här i Göteborg är det mulet just nu...

2008-06-25 @ 10:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0