Nästan ensam

Nu har gubben och yngste sonen åkt iväg på sin semester, snyft, snyft, nu är man gräsänka då, fast än så länge har jag ju storgrabbarna hemma i allafall, men på onsdag åker mellansonen till mormor och morfar, äldste sonen har hotat med att han kanske åker till farmor och farfar till veckan, sen den 7:e börjar han sommarjobba på Bibblan, 3 veckor.

Som vanligt så har det regnat idag, nu börjar man vara jävligt less på det här pinkandet!! Nä, min herre el dam däruppe nu tycker jag det är dags för lite sol!!! NUU!

Jag har iallafall kunnat ta lite trädgårdsbilder som jag tänkte dela med mig av, kanske man blir på lite bättre humör. Håll till godo:

Här är mina tagetes, 2 olika sorter:

  

Så här ser blommorna som jag köpte från Granån ut:

  

Närbild på de höga blommorna:

  

Rosa Lupin:

  

Och sist men inte minst, Fänrikshjärta:



Det var allt jag hade att visa idag.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Eija

Han däruppe måste ha läst din blogg...Ute skiner solen och det är ljuvligt ute.. Syns vi på Kalixdagen??

2008-06-28 @ 10:24:03
Postat av: catta

E: Jajamen! Jag ska dit med B och hennes syrra! Ses snart!

2008-06-28 @ 10:35:23
URL: http://cajsacatharina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0