Mmm

Yes, vi fick se den idag!! Riktigt skönt har det varit, har suttit i solen på framsidan i eftermiddag, det var underbart!

Jag har städat inne i husvagnen idag, har även packat in lite kläder och annat bra och ha saker. Vi har även satt fast markisen, vi testade den också, den gick jättelätt att få upp. Stolarna har vi fått på plats också och bordet, nu är det grillen som måste in och sen alla kylvarorna, men dom sätts in ons el tors.
Vi åker på torsdag eftermiddag, ska försöka komma iväg så tidigt som möjligt efter lunch.
Jag satt i solen och skrev upp vad som behöver inhandlas, har även funderat på vad vi ska äta, men det löser sig säkert. Nåt grillat lär det nog bli i allafall, bara vädret är med oss. Jag hoppas det blir riktigt härligt varmt och soligt sommarväder!

Idag har vi grillat fläskfile, majs och paprika, det blev pommes frites till och vitlöksbaguette, ljuvligt gott var det.

Om en halvtimme ska jag se film på TV 1000, det handlar om några medelålders män som åker iväg på motorcyklar, jag har sett trailer om den och den verkar bra, jag hoppas den är det också.

Ha en fortsatt bra dag/kväll!

Tjing.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är ganska lätt att hitta till Granån men kör förbi Bjumidträsk håller raktfram efter den vägen ända till det kommer en skylt Granån, Sänkmyran där tar man vänster. Där körman till en T-korsning där står en skylt Handelsträdgård höger. efter ca 500 m är man framme.

2008-06-14 @ 19:58:52
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0