MIDSOMMARAFTON

Så var det då midsommarafton idag. Vädret hade kunnat vara bättre men det börjar ljusna lite nu, jag håller tummarna för att det klarnar upp, vi ska ju grilla ikväll. Jag har nyss förberett lite, har gjort sallad, kokat potatis, har även rensat jordgubbarna. Vi ska grilla flintastek idag, ska även grilla de kokta potatisarna, de ska bara få lite peppar och olja på sig och sen grillas, blir säkert jättegott. Jordgubbarna serveras tillsammans med grädde till efterrätt.

Vi har passat på att gjort stan idag, tyvärr var det bara gallerian som hade öppet men där fanns många affärer att välja på, jag hittade en klänning på MQ som jag förälskade mig i, var tvungen att köpa den trots att jag blev 350 kr fattigare, hittade även ett par jättesöta skor på samma affär men det fanns inte storlek 38, jag provade 39 men dom glappade en aning så jag tror att 38:an hade varit perfekt, jävligt synd för dom var jättefina, det var Björn Borg skor, jag visste inte att han även hade skor. På Lindex hittade jag ett par 3/4:s jeans som jag köpte, de gick på 300 kr.

Nu har gubben somnat här på soffan, sonen håller på att tillverka en raket av papper och jag passar på att surfa under tiden. Har även Se & Hör liggandes bredvid mig, den läser jag mellan varven samt att Tv:n står och surrar.

Ha en underbar midsommar oavsett väder!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hälsningar från Söderköping :)

2008-06-20 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0