Lycklig igen!

Jag är lycklig igen, det har blivit fint väder nu, solen är framme och det är 18 grader. Kanon!

Jag har putsat färdigt och hängt upp gardinerna, passar perfekt att solen tittar fram nu. Ska inte feja nåt mer idag, det enda jag ska göra det är att bädda sängarna, men det hinner jag ju ikväll, ska ju inte lägga oss ännu.

Jag har hunnit plantera lite till också, jag satte lite solrosfrön, det ska bli spännande att se om det blir nåt av det jag planterat idag, förhoppningsvis hinner det bli nåt innan sommaren är slut :)

Sitter just nu och funderar på om jag skulle åka iväg på affärn för att handla, så slipper jag imorrn, måste ändå ha sallad och majs redan idag, tänkte göra tacos till  middag och det var det enda som saknades, då kan jag ju lika gärna slå två flugor i en enda smäll och göra bort allt idag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är markiser som gäller hos mig, tills de nya fönstrena kommer...

2008-06-01 @ 16:52:13
URL: http://mimmimaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0