Hot hot hot!

Har det varit och är fortfarande, idag när jag kom hem, klockan var strax före 16.30, då var det 30 grader I SKUGGAN! I solen var det nästan 40 grader varmt!! Snacka hot! Men jag klagar absolut inte, det är härligt, blir bara så nervös att det här är sommaren och att den sen blir som i fjol. Jag skriver nämligen dagbok om vädret mest, det är en dagbok som rymmer 5 år och i fjol den här tiden hade vi också jättevarmt, och sommarn då blev ju inte så bra så jag känner mig lite orolig.

Det är lite svårt att skriva, jag har nämligen inga glasögon på mig, är egentligen på väg i säng, börjar kl 7.00 imorgon så då vill jag i säng tidigt, måste ju kliva upp redan 5.30, jag sitter med näsan nästan fastklistrad i skärmen ha ha ha, ser nog inte klokt ut!

Det går fortfarande bra med mina checklistor, jag är så duktig att skriva in varje dag allt jag äter och jag har faktiskt hållit mig till max 20 points, riktigt bra! Det känns jättebra också, hoppas att vågen visar bra siffror nästa gång jag ska väga mig, blir på måndag, håll tummar och tår för mig. Snart har jag klarat av 1 vecka, då är det bara 4 kvar, härligt!

Nä, godnatt på er, ses säkert i helgen!

Tjing och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Natti, natti!

2008-06-04 @ 22:23:52
Postat av: Kaxxig nå nä!

Ser att sommaren också kommit till er ;-)!

Trevlig helg!

2008-06-06 @ 18:38:12
URL: http://kaxxig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0