Hemma igen

fast jag hade gärna varit kvar ett tag till, det var så  himla mysigt. Fast jag skulle då vilja slippa blåsten, igår innan vi åkte hem kom det världens åskskur, det var bara att sitta inne i husvagnen och vänta tills det hade passerat, när den väl var över så lyste solen som om inget hänt. Vid 14.15 ungefär så for vi hemåt med sorg i hjärtat, tur att vi ska tillbaka.

Gossen var också lite deppig, han var ju tvungen att åka ifrån sin nya kompis, men de får ju träffas snart igen!

Jag hann vara iväg och köpa mig ett par skor innan vi åkte hem, dock inte Björn Borg, jag hittade ett par andra som jag också blev förtjust i, jag tyckte de var jättefina och de var väldigt sköna att gå i, här en bild:


Jag har laddat upp lite mer bilder från Piteå men jag har inte tid att lägga in dessa just nu, ska gå och se på femman om en pojke som inte kunde gå ner i vikt.

Jag återkommer imorgon.

See you!!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Då är det lyckat när man inte vill åka hem.

Ha det bra // Anna-Carin

2008-06-24 @ 12:03:51
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Välkommen hem!

2008-06-24 @ 17:42:22
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0