Handlat

Idag har jag jobbat till kl 13.30, när jag hämtat sonen på fritids så åkte vi iväg och handlade det vi skulle ha med oss i husvagnen, det blev en hel del. Jag har varit och packat in i kyl och frys, imorron när jag kommer hem så blir det till att åka iväg och köpa jordgubbar och sen ska jag göra min nobisdressing, den är så bra för den går att ha till så mycket!

Har nyss handlat av glassbilen, det blev 150 kr men jag hörde fel, trodde att han sa 105, jag hade nästan jämna pengar, undrade om det gick bra med 104,50, men nä, det gick nog inte tyckte han, men han tvekade lite, då säger han att han ville ha 150! kr, jaha, sa jag, jag trodde du sa 105! Inte tänkte jag pruta så mycket inte. Ha ha ha vilka missförstånd det kan bli ibland.

Jag har lite huvudvärk idag igen, fast inte som vanlig värk utan sådär konstigt, som att det ligger på lur och väntar, det kanske beror på att jag är lite trött, har ju klivit upp 5.20 imorse, lär nog somna ovaggad ikväll!

Nä, nu ska jag kolla en massa hemsidor, har hittat en massa adresser i tidningen Drömhem.

Tjingtjong!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du har Coop och Ica tvärs över vägen till campingen... Ska hela familjen med?

2008-06-18 @ 17:37:41
Postat av: Ulrika

Dehade fullt i bagaget och det hade jag med så därför fick den stackarn cykla.

2008-06-18 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0