Finfrämmande

Jag har haft fint besök idag, av denna lilla krabat:

 Söt eller hur?!

Så här fint är vår buske/träd som jag inte riktigt vet vad den heter, häggmispel, mistel el nåt sånt tror jag:



Jag har huvudvärk idag, det är INTE roligt, dessutom är jag så himla godissugen, håller på att förgås här! Tror det beror på huvudvärken faktiskt, ska försöka att inte åka iväg och handla, som tur är så är jag ju lite lat så det blir nog ingen tur till godiskiosken, cykla ids jag inte heller, det blåser för mycket, jag har ju redan cyklat hem från jobbet i blåsväder och det räcker, mellan varven här så funderar jag på att ringa gubben och be att han köper med sig lite när han kommer hem, dessvärre vet jag att han inte skulle neka om jag ringde för han är en godisråtta han också. Nej, jag får försöka hålla mig borta både från bilnycklar och telefon ett tag, tills kl är 19 för då har jag inte tid, då ska jag se på unga mödrar på 5:an och sen kl 20 är det ju Frusna män söker kärlek, dubbelavsnitt och sista, det ska bli sååå spännande.

Nä, mina vänner jag tror att jag stoppar här, men jag lovar att återkomma!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Maria

Blir spännande att se hur det går för de frusna :)

2008-06-11 @ 18:38:27
Postat av: Ulrika

Ser ut som en spirea av något slag el en häggmistel.

2008-06-11 @ 21:17:42
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0