.



Fint eller hur?!

Skönt med fredag, fast jag tycker att den här veckan har gått jättefort! Nästa vecka lär nog gå ännu fortare, är ju bara 4 dagars-vecka, jag har dessutom sån tur att jag får ta ut permis så jag jobbar bara 8-12 på torsdag. Vi ska iväg med husvagnen när jag jobbat klart, vi styr då färden mot Piteå, det ska bli jättehärligt, att bara få njuta och inte göra nåt speciellt, bara göra sånt vi känner för.

Just nu är gubben ute och tvättar husvagnen utvändigt så nu blänker den som bara den, imorgon är det min tur att ta invändigt, jag ska torka av och dammsuga, sen tänkte jag börja packa lite - åtminstone sånt som vi inte behöver nu men som kan vara bra att ha med sig.

Jag sitter faktiskt här och funderar på om jag skulle ta och krypa ner i sängen, känner mig jättetrött, surfar väl en stund till och sen....

Jag hoppas att helgen blir

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Anna-Carins: kafferep

Hej! ha det så bra på eran tur med husvagnen.

Kram Anna-Carin

2008-06-14 @ 14:43:11
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com
Postat av: Maria

Sol vill vi definitivt ha på midsommar!

2008-06-14 @ 17:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0