Date

Jag har varit på date ikväll, det är jättelänge sen men nu tyckte jag det var dags, jag har dammat av min cross som stått i ett hörn i vardagsrummet och sett ledsen ut, den blev genast på bättre humör :) Fast jag dejtade inte så länge, orkade bara 15 min, sen gjorde jag situps, känner mig så trött idag, kanske för att det är måndag. Nå, jag ska dejta fler gånger det lovar jag, tänkte faktiskt redan på fredag, på onsdag blir det styrketräning med B.

Jag var i garderoben igår och skulle prova lite sommarkläder, gick det bra??? Se ovan hur bra det gick!! Nä, nu jäklar måste jag ta mig i kragen, det är 5 veckor tills jag går på semester, nog borde man väl hinna göra nåt åt eländet under den tiden eller hur?!

Jag plockade fram mina gamla checklistor från VV-tiden (som jag varit slarvig att fylla i så dom var tomma), har varit duktig och fyllt i allt jag ätit och motionerat idag, ska fortsätta med det VARJE DAG fram till semestern. Jag har ju min coach som håller koll på mig, tack och lov för det!!

KAN ANDRA SÅ NOG JÄVLAR SKA JAG OCKSÅ KUNNA!!!

Ha en bra kväll och gå och lägg er i tid, inget nattsudd!

Kommentarer
Postat av: M

Klart du kan!!

2008-06-02 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0