Blåst

Jäklar så det har blåst idag, solen har varit framme hela dan men det har blåst så man har ändå frusit. Vi har varit och kört runt lite med bilen idag, har varit och kollat in havsbadet, där var det fullt med husvagnar, nog har vi det då mycket skönare här.

Ont i höften har jag också idag, beror nog på promenerandet på stan igår, har inte alls varit så skönt, har mest velat sitta. Jag hoppas det är bättre imorron.

Imorron ska jag iväg och köpa ett par andra skor som jag också blev förtjust i, de var på Eurosko, de var också jättefina men inte lika eleganta som Björn Borg skorna, de här kan man ha både till vardags och till fest.

Gossen har hittat sig en kompis här, dottern till de som driver campingen, de har varit ihop hela eftermiddan och kvällen, de har spelat spel, pusslat och sett på film. Hon har nyss gått härifrån, hon och hennes pappa skulle sova i husvagn här inatt.

Det känns lite tråkigt att behöva åka härifrån, det har varit himla mysigt, förutom den jävla blåsten då förstås, kanske åker vi hit i sommar igen, före nolia, då ska vi också bo här. Tack M för att jag fick tips om detta härliga ställe!!

Nu är det dags att gå och sova, vi känner oss lite trötta här.

See you!

Kommentarer
Postat av: M

Ja visst är det ett toppenställe?!?!!

2008-06-22 @ 20:11:01
Postat av: Ulrika

På frevis var det strålande sol fram till kl 14.00 på midsommar sedan var det mulet men upphåll. Eftersom det ligger i en vik så blir det ganska lä och rätt skönt när det är sol.

2008-06-23 @ 11:11:48
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0