Tjo!

Solen har lyst på mig hela dagen lång, jätteskönt. Jag har passat på att städa husvagnen, har burit ut kuddar, mattor mm, har sen dammsugit och dammtorkat så nu är den redo för semestertripp. Har även städat bilen invändigt och det var då välbehövligt, den ser ut som ny nu, behöver bara lite tvätt utvändigt också så är den fit for five den med.

Just nu har jag en tårtbotten på G i ugnen, mannen fyller år i morgon så han har beställt prinsesstårta, locket köper jag, har tidigare alltid gjort marsipanen själv, men det är ett sånt jävla jobb, mycket enklare att köpa och den är god den också.

Nä, nu har jag inget mer att förtälja idag, ska kolla in SMHI:s sida för att se hur vädret blir, sen ska jag gå och kolla lite på Ernst kl 20.00.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas du har en skön semester en ann sitter på jobbet men det är rätt lungt

2008-07-08 @ 08:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0