Tänk

att man har så populär blogg! Ha ha ha det finns ju en del som bara surrar om uppdatering hela tiden, nåja, här kommer den nudå äntligen!

Sen sist jag skrev har det väl inte hänt så mycket egentligen, solen är fortfarande kvar och idag är den jättevarm och skön. Jag jobbade till 17.30 igårkväll, fick sällskap av en hel drös med renar som var på parkeringen på jobbet, imorse började jag kl 7.00, dom var fortfarande kvar, jag var lite nervös att de skulle hoppa på mig när jag kom cyklande mitt emellan dom, en av dom frustade väldigt men flyttade sig när jag kom, jag skyndade mig att parkera cykeln och gick in, som tur var syntes dom inte till när jag skulle hem.

Efter jobbet idag har jag hunnit vara och hämta paket, det var inte till mig utan till gubben, sen har jag varit till en släkting och vattnat blommorna, de är på semester i Göteborg men kommer hem till helgen. Mina egna blommor har jag också vattnat, sen har jag rullat köttbullar och fixat potatis, det ska bli mos av den.

Annars väntar jag på att mina föräldrar ska komma, de ska hämta mellansonen, vi ska passa på att fara på bingo ikväll, tänkte försöka vinna 20.000, det skulle inte vara helt fel, speciellt inte såhär till semestern, perfekt!!

Nä, mina vänner som läser detta, nu ska jag gå och slå på potatisen så att den börjar koka, ska också titta till köttbullarna i ugnen.
Ha en trevlig och solig kvälla allihopa!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vann du nåt?

2008-07-03 @ 11:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0