Stan

Idag har vädret verkligen varierat, på campingen i förmiddags var det kallt och småregnigt. Vi tog en promenad ner på stan och där var vädret strålande solsken och varmt, hade klätt mig alldeles för varmt, när vi hade gjort stan och kom "hem" igen så bytte jag till lite svalare kläder men då blev det lite småkallt och lite regn igen, fick klä på mig igen.

Ikväll har vi spelat minigolf tillsammans med en hel drös med knott, jag höll på att bli tokig, fast det kanske var det som gjorde att jag VANN!! Ha ha jag vann överlägset, jag fick 42 slag på hela banan, gubben fick 51 och sonen fick 57. Mamma är bara bäst!

S har hittat sig en norsk kompis här på campingen som också gillar flygplan, de är precis lika gamla, han heter Oddner el liknande, lite svårt att förstå honom ibland, men han var så gullig idag för han sa nåt som jag inte förstod så jag sa åt honom att jag inte förstod allt han sa eftersom han pratade norska, han tittade på mig och tyckte att S pratade ju norska... nä, sa jag han pratar faktiskt svenska, han tyckte det var konstigt för han hade trott att S kunde norska. Ja, di barna, dom kan då alla språk dom!

Här lite bilder på gossarna:
  

Vi har fått några T nu!!

Härlig vagn eller hur?! Själva taket är gjort av presenning som spänts upp, de var 4 st uppe på taket samtidigt för att fixa till det, det verkar som att de har själva sängarna däruppe.

Här är kvällsutsikten:


Det fanns en stor och fin gympahall också:
 Har dock inte testat den.
De hade också gym och aerobic som jag inte heller testade, en annan gång.... kanske. nää.

Har varit en sväng till på Dollarstore idag, behövde ett kakfat som jag hittade, sen inhandlades värmeljus, inte lika bra som M:s men men.
Gubben hittade sig en ny jacka på rea på Intersport och så var vi tvungen att köpa en myggdödar-maskin, höll på att gå sönder av mygg och knott men dom fick sig en omgång, kunde sitta ute ända till solen gick ner men då blev det kallt, jag frös som bara den, satt en bra stund med fleecejackan inne i husvagnen innan jag kunde ta av den. Brr!

Nä, nu tror jag att det börjar vara dags att göra sig i ordning för att gå och sova, vi tänkte försöka komma oss upp tidigt imorgon så vi kommer fram nån gång.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till vinsten! Knott är nästan värre än mygg, de far ju fan överallt! Vi har en myggdödaggrej i lådan som vi brukar sätta på en stund innan det är nattinattidags. Bär det av till modern eller nån annanstans?

2008-07-12 @ 12:12:18
Postat av: Ulrika

Fy för knott håller med M om att de far överallt och kryper in i ögon öron och ja under jackan mmm

2008-07-14 @ 15:18:46
Postat av: Anna-Carin

Hej på dig! kikar in som hastigast för att läsa lite hur det är med dig och allt verkar vara okej.

Ha det bra // Anna-Carin

2008-07-15 @ 13:05:53
URL: http://www.anna-carin-fibromy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0