SOOOOL!

Vilket väder vi har idag, solen gassar som aldrig förr! Termometern visar på 28,5 grader. Det är helt underbart.
Jag har idag jobbat 8.30-15, har nyss kommit hem, var förbi akvarieaffärn för att berätta att jag hade guppy-bebisar, hon hade också bebbar av olika fisksorter, jättekul.
Jag har hittat jättemånga, har en massa bebisar i olika storlekar, ska bli himla spännande att se om de klarar sig, jag hoppas verkligen det.

Imorron är sista arbetsdagen före semestern!! Gud så skönt.

Jag var ju på bingo i tisdags, det gick sådär, jag vann 170 kr, fick in 2 rader på sista spelet, då hade jag 2 nr kvar till full bricka så chansen att vinna 20000 var ju stor, men icke sa nicke, det gick åt skogen, de där siffrorna kom aldrig, det är ju förjävligt eller hur?!

Igår hade vi ett jäkla åskväder här, det blixtrade och dånade som bara den, åskan slog ner inte så långt härifrån. Vi var utan ström i ungefär en timme också.

Här några bilder från ovädret, vet inte om det syns på dom men det var verkligen svart på himlen.

    

    

Här har regnet kommit:


Ha det så gött i värmen hörrni!



Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till vinsten! Lådan är ett bra ställe när det åskar!!

2008-07-03 @ 21:37:12
Postat av: Eija

Ha nu en riktigt 3vlig semester..

2008-07-04 @ 15:10:51
Postat av: Ulrika

ja det dundrade ordentligt. Men snacka om att det var varmt igår. Det är nästa så att det är skönare i dag när det blåser.

2008-07-04 @ 15:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0