Nu har jag semester!

Jippie! Det känns helt underbart, ska nu vara ledig i 6 veckor. mmmmm härligt.

Solen skiner på oss även idag fast satingen vad det blåser, jag har suttit ute och kollat i katalog när jag kom hem från jobbet men det gick knappt att se nåt för det blåste i bladen så hemskt. Vilken katalog? Jo -vinterkatalogen! Klart man är sugen att titta på vinterkläder just nu, sommarn har ju knappt börjat. Nå, hittade inget i allafall.

Igår knäppte jag lite nya kort på mina blommor, tänkte visa er hur dom ser ut nu:

  

  

  

  

Det var det det!

Ha det nu så bra och ha en underbar semester alla ni som har el ska ha framöver!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

semester ??? en annan jobbar en vecka till sedan är jag ledig 5 veckor.

2008-07-05 @ 18:23:46
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Härligt! Ska ni nånstans med lådan? Är på favvostället just nu - Sollefteå :)

2008-07-06 @ 14:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0