Lite bilder

Här är vi på väg från Arvidsjaur till Kipmajaur
  

Utsikt från husvagnen i Kipmajaur:
     

Här är bilder från sjön och bastun:
     

En näckros:


Massor av grodyngel fanns det där också:
     

Hästar hade dom där också, den ljusa är 2 år och den mörka är 1 år:
     

Så här stora har mina blommor blivit:
     

Så här ledsna var mina hänglobelior när jag kom hem:


De fick sig en rejäl dos med vatten så nu ser dom ut så här:
 Mycket bättre eller hur?!

Pust och stånk säger jag bara, det har tagit nästan en hel timme att lägga in dessa bilder, man blir ju frustrerad, måste sitta och vänta hur länge som helst mellan varje, jag orkar inte riktigt med det, men nu är dom på plats i allafall.

Ha en fortsatt trevlig dag i solskenet som lyser på oss idag, njut!

Tjing, nu är det matlagning på G, det blir Ugnspankisar idag, inte så kul men mat i allafall, det får duga.


Kommentarer
Postat av: eija

Dom 2 första bilderna kunde jag inte öppna...

2008-07-17 @ 07:39:45
Postat av: catta

Eija: Då var du säkert för snabb, alla bilder måste laddas färdigt innan man klickar på bilderna. Jag kan öppna dom. Ha en skön semester!

2008-07-17 @ 10:36:13
URL: http://cajsacatharina.blogg.se/
Postat av: eija

Det blir pagenotfound 401 när jag klickar på bilderna. dom andra sköter sig utmärkt...

2008-07-17 @ 11:35:36
Postat av: Maria

Den utsikten gillar jag :) vattten OCH hästar - kan det bli bättre? Provade du att rida?!?!?

2008-07-17 @ 17:10:03
Postat av: ulrika

fina bilder.

2008-07-18 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0