Ja må han leva!

Idag fyller min gubbe år, rena rama ungdomen, han blir 39. Nästan barnarov :)

Min mamma och pappa har varit hit med mellansonen, han har varit där en vecka, dom var först och shoppade loss i Luleå innan dom kom hit, väl här fick dom lite tårta och kaffe och sen drog dom vidare mot Vuollerim.

Gubben är helt slut, (ha ha ha) sitter i soffan och hänger, kanske t o m snarkar, vad vet jag?! Det är tungt att fylla år, speciellt nu när det börjar närma sig....

Idag började jag dagen med att göra bulldeg, det blev 93 bullar av det, sen gjorde jag och minstingen chokladmuffins och sen gjorde jag klart tårtan, det blev prinsesstårtan som jag skrev om igår.

Nu regnar det visst! S3 kom precis hem från en kompis och sa att han fått cykla jättefort hem för att det regnar!

Nä, tror jag ska gå och göra min gamla gubbe sällskap i soffan, kanske man kan hitta nåt att titta på, kan ju inte sitta och titta på gubben heeela tiden, fast han är söt!

Tjingtjong!

Ungefär så här såg tårtan ut, fast jag hade ingen ros på min!


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis Gubben! I morgon fyller min Gubbe år!! Lite mer än 39 faktiskt :)

2008-07-08 @ 19:50:19
Postat av: Ulrika

Gratta Gubben fin årgång på honom. Min gubbe är betydligt äldre.

2008-07-09 @ 09:16:39
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0