Hemma igen

Nu är vi hemma igen, vi kom fram ca kl 14.30 idag, resan gick bra, fast bensinen höll på att ta slut strax innan vi nådde fram till Boden, men det gick bra, vi hade några liter kvar, puh!
Vi hade jättedåligt väder i Kipmajaur-Vuollerim, det småregnade när vi for men det blev bara bättre och bättre ju närmare hem vi kom, väl hemma så var det bara att kasta av sig långbyxorna och ta på sig shorts, jätteskönt.

Jag har jättefina bilder från där vi varit men det lägger jag in senare, orkar inte just nu, men det kommer, jag lovar och svär!

Tvättmaskinen har fått arbeta lite sen vi kom hem, så även diskmaskinen, har sen också varit tvungen att åka och handla, blää, inte kul men nu är det gjort i allafall, imorron ( om inte solen gassar för fullt förstås) så blir det lite städning här, det är hur mycket smulor som helst på köksgolvet, vete sjutton vad pojkarna sysslat med??!! Nåja, huset står kvar och det såg ändå hyfsat ut så lite smulor får man väl stå ut med, men som sagt imorron ska dessa väck.

Nu är det sängen som hägrar, ska bli skönt att sova i "riktig" säng. Husvagnssängen är skön men inte fullt lika skön som den vi har hemma, tänker mysa in mig ordentligt!

Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0