Dags igen!

Imorrn bär det iväg igen, har städat och fixat i husvagnen idag, just nu är gubben ute och tvättar den lite, blev en aningens lerig och grusig när vi for sist.

Den här gången åker vi iväg till släkten i Jämtland, Rossön närmare bestämt, blir väl där till på måndag då vi åker vidare till mer släktingar. Lövstrand som ligger strax utanför Dorotea, där blir vi ett par dagar, vi har inte bestämt hur länge än, det beror på väder och hur länge dom vill ha oss där . När vi ska hemåt igen funderar vi på att campa i Umeå nån dag eller två, det verkar vara fint både på camping och i stan, inte helt fel.

Har nyss vattnat på alla blommor, har även visat S1 vad som ska vattnas och ungefär hur mycket, jag hoppas att mina hänglobelior är gladare nästa gång jag kommer hem, de var ju lite ledsna i tisdags.
Har plockat bort mina penseer jag hade på bron, de såg förjävliga ut, som en riskvast. Plockade även bort S3:s penseer som han hade i sina egensnickrade lådor, de såg också ut som risbuskar, inte snyggt.

Nu måste jag visst flytta på mig, S2 och S3 ska tydligen använda den här datorn, nåja, jag har ju fått skriva av mig litegrann, hade nog inte så mycket mer för stunden.
Det kan bli lite si och så med skrivandet nu när vi ska bort, täckningen dit vi ska är nog inte den bästa, men nog ska jag försöka i allafall.

Ha det så gott!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Eija

& Nu så är det SEMESTER...........Inte en dag för tidigt..

2008-07-18 @ 20:21:00
Postat av: Maria

Umeås camping är jättebra! Det finns ett fint bad där också och så den fantastiska minigolfbanan :)Det finns en citycamping också, har aldrig stått där men jag kan tänka mig att den påminner om Piteås.

2008-07-18 @ 20:40:53
Postat av: Ulrika

Trevlig resa och kör försiktigt i semestertrafiken såg på nyheterna om en låda som hamnat upp och ner i diket inget kvar där.

2008-07-18 @ 21:08:33
URL: http://frunordling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0