Blåser

Det blåser ännu, brr, det känns riktigt kallt, är nog inte mer än 12-13 grader, solen ville nyss fram men den blåste nog iväg igen för nu är det mulet igen.

Igår kom i allafall gubben och minstingen hem från sin semestertripp i Luleå, dom kom hem med en hel hög med tvätt, pust och stånk, nåja, den är avklarad nu och så är även deras disk. Lillgossen missade ju ett födelsedagskalas igår så han är idag istället. Så vi har det ganska lugnt och skönt för tillfället.
Jag har varit iväg på ICA och handlat också, bläää, så tråkigt men ett måste-göra! Tyvärr.

Vi har som smått börjat fundera lite på var vi ska åka och när. Det lutar åt att vi ev i slutet på nästa vecka åker iväg till Arvidsjaur, vi måste fixa lite med husvagnen där, kanske stannar vi då till på lördag och drar sedan vidare till Vuollerim för att stanna några dar hos mamma och pappa för att sen dra hemåt nån dag och så vidare neråt mot Jämtland, sen vet vi inte riktigt, kanske vi åker till Sollefteå och stannar där på M:s favvocamping, jag har ju även en mormor där så då kan man ju passa på att hälsa på hos henne också. Vi får väl se, vi får väl bestämma allteftersom.

Just nu känner jag mig supertrött, vaknade redan kl 7.30 imorse, hade så ont i magen, mensvärk, inte kul alls, men nån jävla mens verkar inte komma, bara huvudvärken och mensvärken, när man för en gångs skull vill ha den så den är gjord nån gång, nä, då jävlar vill den inte, det är så himla typiskt!

Tror jag ska gå och vila mig en stund innan vi måste laga mat, det är gubben som bestämt idag, det blev hemstekta hamburgare och sallad, det får duga, jag orkar inte tänka på mat!

Ha det så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig!

2008-07-07 @ 10:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0