Arvidsjaur

Så var vi i Arvidsjaur då. Vi kom fram vid 13.30 idag, det var lite vägarbeten efter vägen men det gick bra. Nu funderar vi bara på vilken väg vi ska ta när vi ska till Vuollerim, det är visst låång väg med storsten på vägen mot Jokkmokk.

Har idag hunnit handla lite på en leksaks och barnklädesaffär, det blev presenter till kusinerna från Mölndal som är i sin sommarstuga strax utanför Vlm.

Vi hann även med ett besök på detta ställe:


Jag hittade många fina saker men handlade inte så mycket. Tog  bilder på lite roliga saker, en del bilder är till B:


  En Catta-dam med katt:   
  Kära små grodor:


 En kattkruka:  
En <
En BH på ställning, har ingen aning om vad det är: 


Den här köpte jag till husvagnen:

Vi köpte INGET godis.

HA HA HA HA gick ni på det??!! Klart vi köpte godis, mamma köpte lite lakrits som inte levde upp till förväntningarna, så dessa finns kvar, S3 köpte Dumle och pappa köpte Polly.

Nu känner jag mig lite trött faktiskt, men inte kan man gå och sova ännu, det är ju semester!

Jo, just det, campingen! Den känns helt OK, vi har kollat in omgivningarna lite idag, blir det bra väder imorron så blir det nog lite minigolf, jäklar vad jag ska vinna alltså!!!
Det är en hel del norrmän här, vi känner oss lite omringade. M: Vi har inte sett några T här, ännu!

Ha en trevlig kväll!

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är väl inte ni som har grillat när campingen har brunnit.

2008-07-11 @ 07:07:15
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Maria

Den gröna lyktan var snygg, skulle passa i min låda :) Måste fråga som Ulle, det är väl inte ni som har grillat?? Kolla på Vägverkets hemsida på vägarbeten. Det är INTE roligt att åka efter såna vägar. Jokkmokks camping är himla fin! Förresten så är vi hemma igen...en sväng bara.

2008-07-11 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0