Å regnet det bara öser ner..

Jädrans så less man blir på detta eviga regnande, jag trodde i min enfald att vi hade sommar, men det verkar mer luta åt höst just nu! FAAAN!
Nåväl, vi skiter i det, i morron åker vi med lilla huset, vi får väl göra det bästa av det ändå, vi är ju ändå lediga, alltid nåt!

Idag ska jag iväg på Coop för att inhandla lite som vi ska ha med samt till de som stannar hemma, de behöver lite mat dom också!

Igårkväll började jag packa ut lite, kläder och sånt som man kan behöva, fast som det ser ut är det bara regnkläder vi behöver, jag som packat ner sommarattiraljer, ha ha ha, det är nog ingen idé egentligen, men hoppet är ju det sista som överger en, jag får väl göra en ny bedjan till han/hon däruppe!! SNÄÄÄLLLA, GÖR SÅ ATT DET BLIR SOMMAR, SOL OCH VÄRME NUUUUU! Amen.

Nä, mina vänner nu ska jag gå och fixa lite lunch till S1 som snart kommer hem på lunch.

Ha en trevlig dag trots det eländiga vädret.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det står ju att det är sommar i Almanackan så det är kortbyxor och linne som gäller. Man kn ju alltid smörja in sig med lite linement så man ej fryser hahhaaa!

2008-07-09 @ 20:31:49
URL: http://frunordling.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hä var visst i Arjeplog NSD hade lagt in fel i morse phu man blev ju nervös när jag visste var ni var.

2008-07-11 @ 07:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0