Tors

Har fått bassning av E på jobbet att jag inte uppdaterar min blogg så ofta som hon tycker, det är väl bäst att göra som hon säger, ni som vet vem det är förstår nog när jag skriver så, en ettrig liten finska törs man ju inte bli ovän med :) 
Ungefär så här ser hon ut  (hi hi hi):




Men vad fan ska jag skriva om? Hm, funderar och funderar så det knakar uppe i hjärnan. Nä, det är alldeles tomt, inte i hjärnan men på idéer ha ha ha, ja hjärnan kanske också är tom.

Jag kan ju skriva lite om min dag på jobbet. Jag har knappt suttit i växeln idag, har fått gjort en massa annat roligt istället. Började dagen hos E:s kollega på hennes avd, väldans intressant, tiden bara flög iväg, det är alltid kul när man får kolla på vad kollegorna på andra avdelningar sysslar med, nåja, efter det besöket ilade jag vidare till en annan kollega på en annan avd, det var lika intressant det och tiden gick lika fort, sen hade jag rast en kvart och sen svarade jag i växeln till kl 12.30 då jag gick på lunch, direkt efter lunchen var det en annan kollega jag skulle hälsa på fram till kl var 14, sen var det växeln igen till kl 15.30 då jag fick gå hem.

Efter jobbet åkte jag direkt på ICA för att hämta paket, jag har beställt 2 st blommor från Artflowers.se som var superfina, de åkte direkt upp på fönsterhyllan i lilla köksfönstret, blommorna var 2 st små olivträd. Gå gärna in på deras hemsida och kolla, blommorna är hur fina som helst, de ser precis ut som levande växter. Där ska jag beställa fler blommor det kan jag garantera men jag kan inte göra det nu utan jag får ta det i omgångar.

Nu blev det skrivartorka men jag hoppas att frun (ni vet den ettriga lilla finskan) är nöjd och belåten. Förresten du den ettriga: Det skulle vara kul om du kunde göra ett litet avtryck nån gång också! Inte bara tjuvläsa hela tiden.

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Lillfinskan

Jag tjuvläser ju aldrig...Har faktiskt lämnat avtryck men tiden går ju fort när man har roligt.........Du kanske har börjat bli gammal :-) hihihi...

2008-01-10 @ 19:15:47
Postat av: JeZzan

Hej och hå! Jag härlig???!?!?! Nu får fru Cajsacatharina förklara sig lite ;-) hehe.
Den där ettriga lilla finskan, hon borde ta och skriva en liten blogg hon med och så håller jag med ATT SMYGA IN UTAN ATT LÄMNA ETT AVTRYCK ELLER EN KOMMENTAR ÄR OARTIGT HAHAHAHAHA.
Nu sitter jag här.......... hängt gardiner och pysslat hela dagen. Bara golven kvar nu sen är det finfint här i min lya. Skulle va skoj om du kom förbi på en kaffe nån kväll..... och så kanske vi skulle kunna ta en liten promenix ;-) Behöver dragplåster förstår du hihi.... Nä fasen, dags att blogga och sedan......... fixa klart här för klockan är fasen snart midnatt. Syns at work och nästa week så ska du hälsa på oss.
Tjingeling pinglan!

2008-01-10 @ 23:29:47
URL: http://www.jezzanskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0