Tjosan Tjosan

Så var onsdagen snart avklarad.
Här finns det snart ingen snö kvar, allt, precis allt som kom i helgen är helt väck! Det enda som finns kvar är is, is, is och is, överallt is, det går knappt att ta sig fram, man halkar runt som jag vet inte vad. Nä, jag är väl ingen älskare av snö precis men nog f-n är det då bättre än det här i allafall.

Slutade jobbet kl 14 idag, åkte i stort sett direkt hem, hämtade lillgossen på skolan först men sen raka spåret hem, hade väldiga problem att ta mig till ytterdörren, jag halkade och  halkade, tyvärr har vi lutning på vår uppfart så det går jättebra att halka ner till vägen när man försöker gå uppåt, det hände mig, jag var tvungen att försöka hålla mig utefter bilen för att kunna ta mig fram, sandade i morse men allt verkar ha sjunkit till botten, sanden är i stort sett slut så det blir till att fortsätta halka, måste nog be gubben att åka och hämta.

Till middag idag blev det makaroner, korv och broccoli,det var faktiskt riktigt gott, kände mig sugen på det idag. Stekte ägg till och det var inte så tokigt faktiskt, har aldrig ätit det till, men nån gång ska väl vara den första.

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0