Tjohejsan

Idag är det onsdag, den här veckan verkar gå hur fort som helst. Har jobbat 7-13.30 idag, det var tröttsamt imorse när kl ringde 05.20, men det var bara att masa sig upp och göra sig i ordning. Väl på jobbet så gick det ju bra, trött men inte så farligt, jag orkade trycka på ta-emot-samtal-knappen och jag orkade konversera med de som ringde, det är ju inte så dåligt. Jag kunde t om koppla om de ville det!!! Inte illa eller hur?! :)

Efter jobbet blev det en sväng på stan, var in på apoteket för att inhandla lite panodil och annat bra-att-ha i skåpet-tabletter, panodilen var jag tvungen att öppna direkt jag kom hem, huvudvärken kom direkt jag klev in genom dörren men jag tror nog att jag lyckades skrämma den när jag tog mina panodil för nu är värken borta och det känns jätteskönt.

Tänkte att ni skulle få se min nya hatt och halsduk som inköptes i höstas på mässan i Luleå, den här bilden har jag tagit med hjälp av mobilkameran i husvagnen. Ingen fotomodell precis men men, livet är hårt!

image248

Nå, nu har ni tittat klart, dax att gå vidare.

Ikväll blir det lugnt (som vanligt här), ska kolla på Det okända på 4+ kl 20.00, det är väl det som är inplanerat, sen blir det väl sängen som hägrar, känner mig ganska trött just nu, förhoppningsvis blir jag lite piggare innan programmet börjar, vill ju inte somna då.

Nu ska jag surfa vidare en stund sen så ska jag sätta mig och kolla i Panduro-katalogen som jag fick med posten idag, finns säkert jättemycket fina saker där. Jag själv är ingen pysselmänniska men yngste sonen är, det är han som vill kolla om det är nåt han vill ha, han har redan hittat en klistermärkesmaskin som han vill ha, han har gjort ett hundöra på den sidan så att jag inte ska missa...

Ha en skön kväll och sköt om er!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tjusig bild fast jag har ju sett den tidigare.

2008-01-24 @ 10:02:49
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: eija

tjusig hatt. När får vi se den på dig när du kommer på jobbet?

2008-01-24 @ 18:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0