Tänkt

Har tänkt även idag på det här med killarna på den öde ön, men jag har inte kommit på några fler, men jag får väl fortsätta tänka, tids nog kanske...

Ulle undrade vem John Cusack är, han är en urgullig skådis, blev "kär!" första gången jag såg honom i en film, han är såå söt, dessutom har han bara spelat snälla, varma killar (åtminstone i dom filmer som jag sett med honom), I och för sig så gillar jag ju mest gulliga filmer :) Är inte så mycket för action, mord och sånt.

Om en stund måste jag iväg och handla, inget jag egentligen vill men vad göra när mjölken håller på att ta slut? Hade tänkt få göra det imorron när jag slutar tidigt men nä, klart att mjölken ska ta slut idag, det är så typiskt. Nåja, jag har tjudrat bilen vid värmarn så den är väl snart någorlunda varm.
Det har varit jättefint väder här idag, solen sken så vackert på en snöhög utanför fönstret på jobbet, jag försökt ta kort med min mobil men det syntes inte bra men såhär blev det:

image247

Den här vyn sitter jag och ser på varje dag när jag jobbar, såvida jag inte ser på dataskärmen då förstås!!

Nu måste jag iväg på mjölkshopping, bye bye

Kommentarer
Postat av: Catta

Jag gör ett litet test bara, inget att bry sig om.

2008-01-23 @ 07:56:46
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Maria

Tyckte väl att jag kände igen den underbara utsikten..... :)

2008-01-23 @ 15:54:17
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0